agnesdelin.blogg.se

Mina egna tankar och vardagliga betraktelser.

Ingenting

Kategori: Allmänt

Det här skulle vara mitt avslut, 
det här skulle vara mitt slag i din mage. 
Det var meningen att detta skulle få dig att äntligen förstå, 
det var meningen att detta skulle vara min tid att glänsa. 
Jag skulle få gå vidare, 
jag skulle få visa dig att jag menar det jag sagt. 
Du förstår ju inte, 
jag tror inte att du någonsin kommer göra det heller. 
Du river upp så mycket inom mig, 
såren får aldrig tid att läka. 
Jag vill att dom ska få göra det en gång för alla, 
jag vill känna mig likgiltig inför dig. 
Varför? 
För att det är det värsta man kan känna inför någon, ingenting. 
Jag vill att du ska vara ingenting. 
Jag vill inte älska dig men jag vill absolut inte hata dig. 
Jag vill känna ingenting. 
Det var meningen att du skulle så mycket, 
men du gjorde inget utav det. 
Det kan inte vara mitt fel. 
Allt du gjort mot mig kan inte vara mitt fel. 
Så många tårar har runnit på grund av dig. 
Jag vill inte gråta mer, jag vill aldrig gråta igen. 
Jag gråter bara ensam och det skyller jag på dig. 
Du har gjort så mycket men jag vill inte tänka mer på det. 
Jag vill gå vidare. 
Jag skulle däremot så gärna höra dig säga förlåt, förlåt för allt jag gjort. 
Men du är för stolt för det, för egoistisk för det och jag hatar dig för det. 
Hatar. 
Men snart är du ingenting, ingenting alls.

Kommentarer

  • Linda säger:

    ❤❤❤❤❤❤

    2013-04-24 | 21:56:59
  • emelie säger:

    du är fin agnes.
    och bra.
    och jättestark.
    och du vet var du har mig, du kan snacka med mig, även fast jag är rätt säker på att du inte vill, eller kommer göra det. och det är okej. för du är så bra, och en jättefin vän. ta hand om dig vännen, kram <3

    Svar: Tack emelie, är inte så mycket för att prata om det men det betyder mycket ändå. Kram<3
    Agnes Delin

    2013-04-24 | 22:06:52
    Bloggadress: http://impulsivtexplosiv.blogg.se
  • bettan, blomman, din babe säger:

    älskar dig agnes du är bäst

    Svar: älskar dig också, puss
    Agnes Delin

    2013-04-24 | 23:23:13

Kommentera inlägget här: